Andere informatie nodig?

Meldingen & klachten

Heb je een melding, opmerking of klacht over de dienstverlening van OCMW Leuven? Laat het ons weten via onderstaand formulier, via een onthaalmedewerker of per post (Andreas Vesaliusstraat 49, bus 2, 3000 Leuven).

Wij zorgen voor de opvolging en geven je zo snel mogelijk een antwoord. 

Voorbeelden: onvriendelijk behandeld, onduidelijke informatie, slechte bereikbaarheid, te lange wachttijden ... 

OCMW Leuven respecteert jouw privacy

  • We gebruiken jouw gegevens alleen voor deze aanvraag.
  • We geven ze alleen door aan anderen als dat nodig is om jouw vraag af te handelen.
  • We bewaren ze niet langer dan nodig.

In onze privacyverklaring lees je meer over hoe OCMW Leuven omgaat met jouw persoonsgegevens.

Nog steeds ontevreden? 

Geraak je er niet uit met de dienst? Dan kan je een klacht indienen bij de ombudsdienst van stad Leuven