Andere informatie nodig?

Meldingsformulier

Heeft u een suggestie, opmerking of melding over onze dienstverlening? 
Aarzel niet en laat het ons weten. Wij verzekeren u een gepaste behandeling in alle discretie.

Wie kan een suggestie, melding of klacht indienen?

Iedereen die in contact komt met OCMW Leuven kan een suggestie, melding of klacht indienen over onze dienstverlening: cliënt(en), bewoner(s), gebruiker(s), bezoeker(s), burger(s), leverancier(s), vrijwilliger(s), externe zorgverstrekkers of sociale dienstverleners ...

Hoe kan u een suggestie, melding of klacht indienen?

U kunt dit op verschillende manieren doen:

  • via de website: vul het formulier in dat u hieronder terugvindt. 
  • via één van onze onthaalmedewerkers: u kunt vragen om uw suggestie, melding of klacht neer te schrijven en door te sturen naar de verantwoordelijke directeur of centrumleider.
  • via de post, telefoon, fax of e-mail.

Wat gebeurt er met uw melding of klacht?

OCMW Leuven neemt elke melding en klacht ernstig op. We onderzoeken de ontvankelijkheid, gegrondheid en mogelijkheden ervan. Binnen de week krijgt u een bericht dat uw melding of klacht in behandeling is, met de contactgegevens van de medewerker die de opvolging ervan verzekert. Deze medewerker zal u op de hoogte houden over de stand van zaken van de afhandeling en u melden tegen wanneer u een definitief antwoord kan verwachten. U mag steeds rekenen op een behoorlijke opvolging en een antwoord. 

Privacy

We behandelen geen anonieme klachten. We verzekeren u wel dat uw klacht strikt vertrouwelijk behandeld zal worden met respect voor uw privacy.

Wat zou u willen melden?

Bent u inwoner van Groot-Leuven en heeft u een vraag rond hulp- en dienstverlening, maak dan een afspraak met een maatschappelijk werker. Dit kan telefonisch: 016 24 83 20 of per e-mail: socialedienst@ocmw-leuven.be